Radio

dimarts, 2 de novembre del 2010

IX Copa Gironina, Castell d'Aro

Xavier:

Ahir, no va ser un diumenge gaire diferent dels altres, tret que ens va ploure, i ja se sap, estem al mig de la tardor i és el que toca. Quan vam arribar a Castell d'Aro, ja estaba tot a punt, inscripcions, arbits...
Calía preparan-se per la cursa i esperar que deixés de ploure. Però no va ser així, van donar la sortida a raig de pluja, i al cap de mitja hora va anar paran fins a sortir el sol, a estones, clar.
Bé, i pel que fa la carrera, dons força bé. L'Arnau va arribar en cinqué lloc, una molt bona clasificació sí tenin en compte la duresa del recurregut i la climatología que va deixar les pistes molt toves.

Arnau:

Doncs aquesta carrera va se un pel extranya perquè la pluja ens ho va cunplicar tot una mica.
Vam arribar a Castell d'Aro que feia un dia un pel tapat però tenia la pinta de que havia de sortir el sol. Al final no, va començar a ploure i a ploure, i vaig haver d'escalfar plovent i tot moll cap a la sortida que va se molt ràpida degut a la pista esfaltada tan llarga abans de començar a enfilar-nos per la serra de devant. Al principi va ser un pujar i pujar, i  les mecanitzacions de les bicicletas començaven a petir per el fang que hi havia a la cadena i els pinyons feien els primers salts. Després hi havia algúna baixada no massa llarga però anava bé per descansar una mica i també hi havien curriolets bastant estrets en que els ganapius de la carrera t'adelantaven com volien però tret d'això...tot bé.
En un moment miro enrera per saber qui em venia al meu darrera, i l'Arnau Donate no el veig, el duia tota l'estona darrera meu i m'estranyava fins que a l'arribada em va dir que va trencar el soport del sillin.
Continuem: el circuit era generalment tot pujar, planer i alguna baixada. Però a un tram de pujar i pujar em va atrapar el Marc Vila i a una trialera vaig caura amb una arrel i sem va torçar la cala de la sabata i no pudia posar el peu al pedal, i per aixó amb va adelantar el Marc, perquè no podia apretar molt.
Finalment acabo 5 per redera del Marc.


BTTerusalPODEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada