Radio

dilluns, 22 de novembre del 2010

IX COPA GIRONINA, ST. FELIU DE GUIXOLS

Escalfament previ a la carrera



Aquesta és una bona manera de treure's el fred

Xavier:

Aquest diumenge, la carrera va ser a St. Feliu de Guixols. Un matí força fred per sota de 5° i amb una mica d'airet que accentuava ancara més la sensació de fred. Tot anava segons horari previst, inscripcions, escalfament, etc...
Un cop van donar la sortida, tocaba esperar la tornada de l'Arnau. Però resulta que va punxar la roda de darrera en el quilòmetre 5 i va anar tornan pel mateix camí que va marxar. Així que no ha puntuat aquesta vegada.
Ja es sap Arnau aquestes coses passen, oi?
Ànim, que diumenge que ve serà l'última, per cert, a Le Boulou ( França ).

Arnau:

La sortida es feia en un polígon de St. Feliu.
Bé doncs sona el xiulet i comença la carrera amb una pujada d'esfalt i em poso redera el Marc Vila i l'Oriol Queralt. Anem pujant i cada vegada el camí es fa més estret i pedregos i li vaig a roda de l'Oriol i li trec uns quants segons a l'Arnau Donate, i en un moment donat la roda de redera em pica un pel massa a una pedra i la sento més fluixa del normal.
PINXADA!!
Doncs em vaig esperar a que passes tothom i vaig recular fins a la sortida perque era en el km 5 i m'en faltaven 15km pel final de la cursa.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada