Radio

dijous, 26 de maig del 2011

Sortida pel Montnegre

Xavier:

    Ahír vam sortir amb en Miquel Angel ( blog ), per provar una ruta amb forçes pujades i veure que això d'anar amb dos plats no comporta massa inconvanients (cube). La ruta va ser la pedalada curta del Montnegre de la tardor passada ( veure ) que organitzar C.C.Sant Celoni. Deunidó quina primera pujada per darrera de Can Draper, sí no tu agafes bé gairabé no arribes a dalt.

els craks

En general, l'entreno força dur, aproximadament uns 35qms. des de Palautordea i tornar. Jo em vaig trobar fatal no vaig aconseguir trobar mai el ritme, i semblava que em mancaven piles en canvi en Miquel Angel i l'Arnau anaven molt bé. Pel que fa els plats cap problema així que de moment ho deixarem tal qual.

1 comentari:

  1. tenen bona planta aquests tres..!!!

    l´avi va tenir una mala tarde.. i qui no...

    salut i força

    ResponElimina