Radio

dijous, 4 de juny del 2015

DVO Downhill Cup i Campionat de Catalunya, Espot, 310515



Gran cap de setmana el que em passat a Espot on es celebrava el Campionat de Catalunya i també la tercera prova puntuable per la DVO Downhill Cup. Amb unes condicions meteorològiques gairebé perfectes per la ocasió, que durant els matíns s'aixugava el terreny i uns ruixats d'estiu el tornaven a deixar humitejat a les tardes.


Tal i com vem arribar el divendres, tot i ploure amb violència, amb el meu bon amic Alex Marin i el seu germa Pol vem decidir fer una caminada a peu pel circuit i així, ja tenir una idea de les traçades.

Al dissabte ja ens esperava un terreny llafisgós i calia posar a probar les linies que sorgien. Vem finalitzar la jornada amb 6 baixades tot i que la pluja fes presència a mitja tarda.


Diumenge el dia no podia començar millor. Bon sol, terreny amb molt de grip, les condicions perfectes.
Vaig fer una baixada de reconeixament a primera hora. En conclusió, un circuit molt difícil de memoritzar. Peró tenia la tranquilitat que classificava el millor temps de les dues baixades.
Doncs una primera baixada molt bona tot i patir una petita caiguda en el tram del mig vaig finalitzar amb un temps de 3 minuts i 10 segons. No era un mal resultat pero es podia millorar molt.
A la segona i última baixada gairebé perfecte vaig cumplir amb un temps de 3 minuts, 1 segon i 44 centecimes. Les 44 centecimes que em posaven al 4t lloc junior i 18é al scratch.



Sense dubtes, una cursa genial i un circuit "awesome" espero repetirlo l'any vinent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada